27 June 2011

Kelebihan HerbaLife

KELEBIHAN HERBALIFE

Kajian sains di sebalik kejayaan

Doktor sains dan ahli nutrisi yang ternama di AS menjadi anggota Lembaga Penasihat Perubatan dan Saintifik Herbalife, untuk memastikan produk2 Herbalife mencapai atau melebihi piawaian paling tinggi yang boleh dicapai.

 Keseimbangan alam semulajadi dan sains

Menggabungkan bahan2 semulajadi dengan teknologi sains membolehkan Herbalife mencipta suplemen harian perlu yang kaya dengan protein tambahan yang dialu-alukan untuk sebarang gaya hidup.
 Bahan-bahan Herbalife

Hanya bahan2 yang diperoleh daripada sumber semulajadi yang paling tinggi kualitinya dari setiap pelosok dunia dimasukkan dalam produk2 Herbalife.
 Produk2 yang mudah diguna dan dibawa ke mana2

Ini adalah produk2 yang tepat untuk anda dan pelanggan2 anda, samada untuk mengurangkan berat badan, mengekalkan berat atau seboleh-bolehnya menjadi sihat atau gembira.

KESIHATAN YANG BAIK BERMULA DENGAN NUTRISI SELULAR

Mengoptimumkan Kesihatan Anda dengan Nutrisi Selular
Untuk rasa sihat anda mesti menjadi sihat. Dan untuk menjadi sihat, anda perlu menyuburkan sel2 badan anda. Kami namakan Nutrisi Selullar, dan ia menjadi asas saintifik kepada setiap produk yang kami tawarkan. Dengan membekalkan sel2 anda dengan nutrien yang seimbang. Sel2 anda menjadi semakin terbuka, membenarkan ia menyerap dan memproses nutrien. Melalui Nutrisi Selular, Herbalife telah mencipta asa yang terbaik untuk pengurusan berat badan dan hasil yang kekal.

 Memperibadikan Pengurusan Berat Badan dengan SHAPEWORKS


Nutrisi dan kuasa protein adalah teras kepada Shapeworks. Satu kejayaan cemerlang dalam pengurusan berat badan, Shapeworks berdasarkan teori yang diuji secara klinikal dan falsafah Dr. David Heber, Ketua Pusat Nutrisi Manusia dan Pengerusi Lembaga saintifik dan Perubatan Herbalife. Dengan 26 tahun sebagai peneraju dalam industri pengurusan berat badan, kami telah merekabentuk shapeworks untuk menolong anda mengawal rasa lapar dengan kerkesan- cabaran 1 yang dihadapi oleh mereka yang berdiet. Dengan kebolehan untuk meyukat protein secara peribadi, Herbalife telah mencipta kombinasi jaya dengan shapeworks.

 Memperibadikan Pengurusan Berat Badan


1. Formula 1 Nutritious Mixed soy Powder Drink 

~ untuk menyediakan badan anda dengan nutrien yang diperlukan untuk kesihatan optimum dan pengurusan berat badan.
~ menolong anda berasa kenyang, puas dan bertenaga.
~ kaya dengan serabut diet.

2. Formula 3 Blended Soy and Whey Protein Powder 

~ membantu mengekalkan pengambilan protein yang cukup dan mengikut apa yang disyorkan.
~ disertakan protein soya yang mengandungi isoflavona, penting untuk nutrisi sihat.
~ mengandungi Protein dadih susu, satu sumber sistina dan metionina, penting untuk menyokong otot.

3. Tenaga & Kesihatan shapework teamix – Lemon & Hibiscus

~ ia akan mengurangkan rasa mengidam supaya anda tidak mengambil snek tinggi kalori yang boleh mengalih pelan pengurusan berat badan anda dari landasan yang betul.
~ minuman ringkas yang segar dan dicampur dengan 5 botani semulajadi yang bertindak pantas.
~ setiap hidangan bebas kalori.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More