28 June 2011

meh saya story masalah saya before saya minum HERBALIFE …

saya ni nafsu makan terlalu tinggi
kalah klcc tuh kalau nk bg imaginasi kt u all
also obses pada makanan mcm fast food
like kfc, mcd, piza
mcm mcm lagi lah
then nasi tu jgn ckp laa an
sekali kalau xmkn xsah
mesti lapar yang amat
dari hari ke hari
mula terdetik nk kurus sebab baju banyak yang da xboleh pakai
ape maksudnye kat sini?
sy da gemuk ?
im getting fat !
oh no , God !
setiap kali jumpa sanak saudara
ramai ckp yg saya da gemuk
oh tidak !
sya try diet
macam xmkn nasi , kawal makanan yg berminyak
tapi xboleh
mesti nk mkn juga
last last
someone kenalkan saya ngn produk HERBALIFE ni
first impression i pd produk ni
” boleh ke produk ni buat i kenyang n kawal pemakanan i ?”
then someone asked me to try first
i pun try
for the first im trying
ulang alik kena g tandas
boleh kira dalam satu hari tu i cam nk pengsan g tandas
ye laaa
tak pernah-pernah i ulang alik ke tandas
banyak kali lak tuh
then i pun tnya pd yang suruh i amek produk ni
” nape i asyik ulang alik ke tandas ni ?
tak pernah tahu tak i ke tandas banyak kali cm ni..
letih la i mcm ni … “
then tahu x dia cakap ape ?
” ini adalah salah satu cara nk buang segala kotoran dalam badan”
uh ok
then ape yang saya perasan sejak sy minum HERBALIFE ni ialah
nafsu makan sekarang da berkurangan
dan saya cepat kenyang
dan alhamdulillah
saya pun baru balik dr event yang di anjurkan oleh HERBALIFE tu sendiri
ramai testimoni yang dah berjaya
menurunkan berat badan, kesihatan makin baik
alhamdulillah
marilah mencuba produk ni
kerana produk ni memang fokus pada kesihatan kita yang memerlukan perlindungan
THANKS TO HERBALIFE

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More