9 August 2011

Bulan Ramadhan dengan HerbaLife




Bulan Ramadhan bulan penuh keberkatan. Setiap orang Islam akan tertunggu-tunggu kemunculannya. Banyak kelebihan yang diperolehi di bulan ini. Manusia di ajak unutk mengawal nafsu masing dalam pelbagai aspek kehidupan dan hasilnya bertambahlah keimanan dan kesihatan. Alhamdullillah, Ramadhan menjelma lagi.

Herbalife adalah nutrisi yang sangat baik di ambil semperna bulan yang mulia ini. Apa tidaknya, bulan yang baik harus diisi dengan pengisian yang baik. Baik dari perilaku dan pemakanan.

Shake herbalife memberikan tubuh nutrien yang mencukupi untuk kita sihat dan kekal bertenaga sepanjang hari. Bila badan sihat dan bertenaga, kita dapat menjalankan tanggungjawab dan amal ibadat dengan lebih baik.
Dengan Shake danTeamix Herbalife juga kita dapat mangawal hawa nafsu terutamanya nafsu makan. Mengambil hidangan shake herbalife di sepertiga malam memberikan tenaga untuk badan menjalankan amal ibadat.

Sahur dengan Shake Herbalife yang cukup nutriennya dan tinggi kandungan protien memberikan rasa kenyang yang berpanjangan berbanding dengan mengambil karbohidrat. Sesuai untuk semua golongan, orang tua, dewasa, kanak-kanak dan ibu mengandung. Badan pasti akan lebih bertenaga dan sihat!

3 comments:

yg penting tenaga extra dari Herbalife
wohooo

joegrimjow & Anonymous :
Herbalife mmg LUAR BIASA HEBAT

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More