18 July 2011

Bagaimana protein soya menggalakkan penurunan berat badan

Banyak kajian telah dijalankan ke atas faedah tetap sihat dan mengekalkan berat badan ideal. Berikut diet untuk menurunkan berat badan yang berlebihan adalah TAJUK terbaru hari ini. Walau bagaimanapun, kebanyakan diet tidak membekalkan tubuh dengan nutrien yang dipererlukan untuk berfungsi. 



Kedua, diet yang sesuai untuk seseorang mungkin tidak semestinya sesuai dengan yang lain. Bermain-main dengan metabolisme badan, boleh mengambil risiko yang serius terhadap stamina dan sistem imunisasi, yang membawa kepada isu-isu kesihatan yang serius. Selaras dengan fokus pada kesihatan yang baik, Herbalife telah membangunkan pemakanan shake, untuk membantu para  pendiet menurunkan berat badan secara berkesan di samping memastikan bahawa badan mendapat khasiat yang diperlukan. 






Kajian yang dijalankan pada protein menunjukkan bahawa ia adalah nutrien yang amat penting kerana ia bukan sahaja membina dan mengekalkan otot, tetapi juga membantu dalam mengawal kelaparan. Dipercayai bahawa protein mencetuskan kehilangan berat badan hormon semula jadi di dalam badan. Protein soya, khususnya didapati mempunyai manfaat tambahan apabila diambil dengan diet kalori rendah seperti merendahkan kolesterol, mengurangkan risiko penyakit jantung, mengurangkan simptom menopaus, dan menggalakkan kesihatan. 

Formula 1 pemakanan shake dalam lima rasa, mengandungi 'protein lengkap' selain karbohidrat, vitamin, mineral, asid amino dan lain-lain nutrien. Shake boleh diambil sama ada dengan tenusu atau susu soya.Shake juga boleh digunakan untuk menggantikan makan, tanpa apa-apa kesan sampingan.


 Malah, penyelidikan telah menunjukkan bahawa minum dua shake harian, dan mempunyai satu hidangan yang sihat membantu dalam mengurangkan berat badan. Minum Formula 1 walaupun selepas mencapai berat badan ideal adalah bermanfaat dalam mengekalkan kesihatan keseluruhan. 

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More