24 July 2011

Cara untuk SpeedUp Metabolisma anda

Penyelidikan yang lalu telah membuktikan bahawa senaman membantu membakar lebih banyak kalori pada waktu siang dan waktu malam.

Jumlah kalori yang membakar tubuh anda dalam satu hari adalah dikenali sebagai Jumlah Perbelanjaan kalori. Kebanyakan kalori dalam badan kita digunakan untuk pangkal Kadar metabolik (BMR) atau Metabolisme Rehat. Kira-kira 70 peratus daripada kalori yang digunakan setiap hari untuk Kadar Metabolik pangkal. Badan menggunakan kalori ini untuk memastikan ia berjalan.


Bandingkan badan anda dengan sebuah kereta. Andaikan bahawa anda menghidupkan enjin pada waktu pagi dan biarkan ia berjalan di jalan. Kereta menggunakan bahan api bagi  berjalan. Seperti itu Kadar Metabolik pangkal anda menggunakan kalori untuk berfungsi dengan baik. Peningkatan penggunaan bahan api sebagai saiz bertambah enjin. Trak besar menggunakan lebih banyak bahan api dan berjalan sekitar 8 batu segelen. Apabila kita mengambil kes kereta ekonomi, berlangsung selama kira-kira 40 km dengan jumlah yang sama bahan api. Jika anda mempercepatkan pedal gas, enjin akan revved sehingga dan lebih banyak bahan api digunakan. Ini adalah sama dengan kalori badan kita apabila kita melakukan senaman.


Kita boleh mengetahui jumlah kalori yang dibakar di negeri berehat dengan melihat pada jumlah otot. Menurut penyelidik, satu paun otot membakar kira-kira 14 kalori sehari. Berdasarkan hakikat ini, pemain bola sepak boleh membakar sekitar 3000 kalori / hari dalam keadaan berehat (BMR = 3000). Pada masa yang sama, jumlah kalori yang dibakar oleh seorang ballerina boleh datang sekitar 1200 kalori / hari rehat (BMR = 1200).


Anda boleh meningkatkan jisim otot dan saiz enjin anda apabila anda bersenam. Ini bermakna anda membakar lebih banyak kalori dalam keadaan berehat juga kerana anda telah meningkat BMR anda. Andaikan bahawa anda membeli sebuah kereta ekonomi yang kecil dan meletakkan enjin besar yang memerlukan lebih banyak bahan api. Ini adalah idea utama di belakang latihan dijalankan. 


Anda boleh mengambil bahan api yang terbaik untuk enjin berprestasi tinggi melalui produk Herbalife Pemakanan Inner. Kita mempunyai pelbagai daripada delicious shake. saya yakin bahawa produk kami boleh memberikan anda bahan api yang terbaik untuk enjin berprestasi tinggi. 
Produk-produk ini boleh menyimpan enjin badan anda untuk diperhalusi bagi kalori maksimum perbelanjaan walaupun semasa anda tidur.


Berikut adalah beberapa tips untuk membakar lebih banyak kalori:
i) Latihan setiap hari untuk meningkatkan massa otot.
ii) Ambil produk pemakanan Herbalife pada setiap hari

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More